emmaandjessicaitstheshiet

Alla inlägg den 23 januari 2012

Av jessica brandt - 23 januari 2012 23:17

Snacka tele nyss med min älskling, man kan inte ana hur mycket ja saknar honom :( men som tur är så får ja träffa honom på fredag& sen sover han hos mig hela helgen. myspys!!<3

Nu ska ja ta o sova så ja orkar upp till skolan i tid imorgon. o ja kommer få damp om vi har inställd första lektion, för vår lärare är sjukskriven. så ska ta mig te skolan i tid o om då den lektionen är inställd får ja damp.

Idag så försov ja mig & när ja väl vakna kunde ja inte dra till skolan pga mamma o pappa hade låst in min jacka där min nyckel låg i där nere så pappa fick åka från götene för att öppna :D ahaha så hade bara svenska idag ;) för efter svenskan skulle ja på förhör hos snuten, o det gick bra! både för mig o Linus och de är gött det. Sen träffa ja några på stan även. men nu säger ja godnatt <3

Av jessica brandt - 23 januari 2012 01:53

De var då lugn i helvete att man inte kan somna.. ska upp om cirka 4 timmar men kan fan inte somna, ÅH ja hatar när de varit helg då man kan gå o lägga sig när man vill o gå upp när man vill. o sedan när skolan börjar igen.. o nu har vi fått nytt schema oxå o de suger anushål! Imorn börjar jag 08.20 o slutar 15.20 men ska till snuten klockan 1 så får sluta tidigare. dvs jag missar redovisningen o det är ja överlycklig för ! :D Anyway ja saknar min älskling...



Alexander Clevenpil<3

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


emmaandjessicaitstheshiet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards