emmaandjessicaitstheshiet

Alla inlägg den 2 januari 2012

Av jessica brandt - 2 januari 2012 13:58

Drar mig snart till bussen för att dra ner till stan o möta catta! sen kanske vi skulle möta hanna oxå så skulle vi dra te innebandy träningen ! 

pusssss

   

Av jessica brandt - 2 januari 2012 11:55

Nyårsfesten hos victoria var förjävla lyckad! o helvete va kul det var! trotts slagsmål som blev.. o allt sånt så var det helt bäst! tack victoria för att ja fick komma ! o ja säger även tack till Anton som fick ta hand om mig hela tiden på stan för ja knappt kunde gå! även jessica & linus & lisa ! o sen att ja trilla i en backe i hentorp vid en busskur o låg där bland alla pinnar! haha min klänning klara sig rättsåbra ! ;) 

Idag blir min första träning på 1 månad tror ja fan de är nu :o hur fan ska detta gå! aja, den börjar om 4 timmar så måste nog börja leta fram mina grejor nuuuu lr snart iaf ! ligger ju fortfarande i sängen (a) 

Erica kommer även till skövde senare ikv o då sover hon hos mig ! 

jag har saknat henne ngt enoooormt! <3

/emma

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


emmaandjessicaitstheshiet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards