emmaandjessicaitstheshiet

Alla inlägg den 12 januari 2012

Av jessica brandt - 12 januari 2012 19:59

HEJ! 

Har varit väldigt off här ifrån, har inte orkat blogga men tänkte ta ett litet blogginlägg nu.

Igår var det min otursdag! o då menar ja verkligen otursdag!

1.halka i en backe, blev hur lerig som helst fick gå hem o byta om.

2. ingen jacka resten av dagen, gick ute o frös.

3. ett pucko drog ner mina byxor framför alla på rece.

4. en sparka mig på benet fick värsta svullnaden.

5. en tappa en mobil precis vid ögat på mig, blåtira.

6. två satte sig i mitt knä mosade mig bakåt fick världens huvudvärk.

7.knuffar in en annan i mig så ja slår i axeln. 

8. när ja kom hem slår emot tallriken på benet o spyller mat på golvet.

DÄR SER NI MIN OTURSDAG! ! ! ! ! ! 

Idag hade ja vädligt svårt för att gå upp till skolan, hörde hur det verkligen öste ner med regn vägrade gå men erica dampa loss o tvinga mig , så ja slängde på mej en mössa o hoppa i skora fick ta en annan jacka som ja verkligen nt ville gå med.. o ja har varit så innihelvete trött idag. somna iaf på matte lektionen låter jätte bra... o nu har ja sovit i 2 timmar. ingen träning för mig idag heller, tack vare att ja skadade benet o ja har ingen ork för att dra ner till arenan och titta på. Ska sova istället är så trött ! Så ja säger godnatt nu <3/emma

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


emmaandjessicaitstheshiet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards