emmaandjessicaitstheshiet

Alla inlägg under september 2011

Av jessica brandt - 30 september 2011 12:19

nu sitter vi och har svenska.. o vi fattar noll. vadå greker? vafan har de med svenska o göra ?:o fattar inte ett jävla skit...

sen har vi iaf näthandel o sen slutar vi! yaaay! inställd sista lektion! happy smile !;D 

efter skolan blire att vi träffar ngra ! 

puss & kram emma o jessica

       

Av jessica brandt - 30 september 2011 08:44

Vaknade för typ 15 min sen, gick in en snabbis i duschen, o nu ska ja börja göra i ordning mig för skolan. ska möta jessica 10 över 9 så det blir att rappa på nu så hon inte behöver stå o vänta i all evighet! ;) efter skolan blire o va med Jessica, Linus, Fekrija & kanske catta beroende på hur hon mår.. sen vet ja inte om det är någon mer eller ej men det märker vi då ! nu har ja exakt 20 minuter på mig innan jessicas buss är i skövde så nu blire o rappa på ! bloggar nog något litet i skolan, puss & kram emma!

   

Av jessica brandt - 29 september 2011 18:22

Vad skulle jag göra utan dig ? jag skulle inte orkat stått på mina ben, jag skulle aldrig orkat gå upp och gått till skolan.. du gör min dag, vi har inte kännt varandra så jätte länge, men det känns som om det är evigheter, kan inte va utan dig i en sekund. du är mitt liv, utan dig dör jag ! alla minnena med dig är oförglömliga, och dom kommer alltid finnas i mitt hjärta! jag vet att jag har fått damp osv ibland, men sån är jag. älskar dig ändå (a) när jag mår som dåligast så kommer du alltid till mig o stöttar mig, ingen är så bra som dig. du är bättre än bäst ! asså det är helt sjukt , först så snacka vi knappt men sen blev vi bästavänner och har gjort allt tsm typ, och så fort jag skriver något till dig så förstår du mig, o du alltid finns hos mig ! jag finns alltid hos dig med emma, o jag lyssnar alltid på dig ! som jag sa från början, jag kan verkligen inte leva utan dig emma, du är mitt liv ! 3 ord som verkligen är sant, jag älskar dig ! <3

// jessica  jag & bästavän ! <3

Av jessica brandt - 29 september 2011 10:14

dålig uppdate av oss båda två, igår va vi i mariestad träffa martin! :) kolla film någon äcklig skräckfilm :o sen tog ja o Jessica bussen te Skövde, sen tog hon bussen därifrån till Moholm. då va ja med Linus en stund !:) nu vet ni det! 

Just nu: Sitter i klassrummet och har svenska, de känns mer som vi har historia, snackar om grekiska gudar O.o så ja o erica nördar fb spel ist, bryr mej nt ett skit va han snackar om där framme! ahah ;dd CRAZT TAXI! ska slå ericas rekord sen kan ja sluta spela! ha de gött, bloggar sen :)

 

Av jessica brandt - 26 september 2011 22:05

de sägs att man har många vänner men är det verkligen så att alla är äkta? 

har förlorat massa vänner genom mina tider, o nu känns det som om ja är nära på att förlora min bästavän? är det verkligen det livet ska gå ut på? man kanske borde vara ifrån varan ett tag? men de tycker ja vi redan varit men det beror ju på en sak men ah ? är det så.. att man växer ifrån varandra ? själv vet ja inte...

   

även fast de är såhär mellan oss nu så ah ja saknar dig..

/emma

Av jessica brandt - 26 september 2011 13:06

Kom hem igår från bästkustcupen! kan säga förlåt att ja inte blogga men ja orkade verkligen inte. vi kom 2a i B-SLUTSPEL, dom gjorde mål när det var 20 sek kvar av matchen.. precis innan det skadade jag mig rejält.. orkar inte gå in på det som hände, det tycker inte jag alla behöver veta ni får fråga isåfall! men kan säga att ja fick en rejäl smäll i huvudet, så kände mig snurrig varje gång ja reste mig upp, så fick ligga ner hur länge som helst, mina ögon gick nästan i kors på mig.. ahja nu struntar vi i det. 

kan med säga att cupen var världsbäst! åh fan va ja älskar mitt lag! sån bra sammanhållning vi har har nog inte något annat lag! 

nu ligger ja i min säng o försöker få bort min huvudvärk som aldrig går över, om det inte går över imorn tyckte mamma vi skulle åka in te sjukhuset men vi får väl se, kan förmodligen vara hjärnskakning ja fått :/ ska kolla lite på tv nu o försöka vila o väntar på att en av mina lärare ska ringa. bloggar sen eller imorn pusshey!

bild från bästkustcupen förra året!   

Av jessica brandt - 25 september 2011 20:31

hejsan!

Nu ska jag fan börja ta tag i mitt liv och börja om på nytt ! 


det jag ska sluta med och göra så mycket : röka, äta godis, äta skräpmat.


Det jag ska börja med: ut o springa varje dag eller någon dag i veckan, börja plugga tidigare så jag sköter skolan, äta godis en gång per vecka, äta donken osv någon gång ibland, ha ordning på mina saker.


Aaah, nu får vi se ifall det kommer funka, för då kommer jag nog må tusen gånger bättre.. puss/jessica

Av jessica brandt - 25 september 2011 04:45

Varför ska killar vara så jävla jobbiga för ? 

endel killar är svin ! det är bara förnamnet. 

Men endel killar är så jävla underbara så man inte vill gå ifrån dom.

Men det är bra att killar finns ändå, jag har absolut inget emot dom, fast det är dom som gör så man får damp hela tiden. Menmen.. det får man leva med, just nu behöver jag min emma, känner att jag ska snacka med henne endel ! 



idag har jag vart på åtorpsmarken , där köpte jag en väska för bara 150 kr as billigt, o sen 13 strumpor (korta ;g ) för 100 kr. o sen min älskade playboy navelpiercing för 120 kr, men han som säljde va så gullig så jag fick köpa det för 100 :) jag var där med, mamma, johan, mina syskon, mina morbröder, min mormor o min syrras kille med hans familj ! (Y) sen så när vi åkte hem så åt vi kräftor och drack, kände att det var längesen sist, så tog extra mycket ihihi ! nu har jag ju nyktrat till så jag är skit trött... så blir nog o sova nu, så godnatt allihoppa ! puss //jessica


     

btw, en bild på min navelpiercing , fast översta pärlan är inte rosa utan hel silvrig ! looove it ! ;G

Presentation


emmaandjessicaitstheshiet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29 30
<<<
September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards