emmaandjessicaitstheshiet

Direktlänk till inlägg 7 januari 2012

coopforumcup

Av jessica brandt - 7 januari 2012 18:43

Spelade semifinal vid 1 ungefär, vi hade hela matchen o vi skulle garanterat vunnit men vårat mål blev bort dömt! så de blev 0-0 sen förlängning fortfarande 0-0 sen blev de straffar, o ja erbjöd mig att lägga en straff... något ja verkligen inte gör om! efter vi lagt 7 straffar utan att sätta ngn så sätter dom sin på 7e o dom vinner... Men förjävla kul har ja haft det ! o tack catta som har gjort dessa tre dagar helt amazzzzzzing ! 

Nu ska ja hoppa in i duschen snabbt som fan, o sen skynda mig o göra i ordning mig så ska vi dra iväg o käka mat någonstans jag, mamma & pappa! tror inte maria kommer följa med för hon är nog inte hemma. 

Bloggar ikväll eller något! pusseN/emma

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jessica brandt - 25 januari 2012 12:49

Skulle gått upp 6 idag.. men de gick ju som de gick, jessica skulle komma hit men ja har inte hört ngt av henne, så antagligen sover hon oxå. HAHA lyckat! blir ingen skola för mig på resten av veckan, orkar inte med det,, min förkylning tar kol på mi...

Av jessica brandt - 25 januari 2012 02:05


    Att man kan ens ha en sån vän som dig emma ? asså du är helt makalöss hur amazing du är ! vad vore jag utan dig, vi har både delat skratt&gråt, argastunder tsm! det är dom stunderna som är bäst, även fast vi är sura, så blir vi sams direkt, f...

Av jessica brandt - 23 januari 2012 23:17

Snacka tele nyss med min älskling, man kan inte ana hur mycket ja saknar honom :( men som tur är så får ja träffa honom på fredag& sen sover han hos mig hela helgen. myspys!!<3 Nu ska ja ta o sova så ja orkar upp till skolan i tid imorgon. o ja ...

Av jessica brandt - 23 januari 2012 01:53


De var då lugn i helvete att man inte kan somna.. ska upp om cirka 4 timmar men kan fan inte somna, ÅH ja hatar när de varit helg då man kan gå o lägga sig när man vill o gå upp när man vill. o sedan när skolan börjar igen.. o nu har vi fått nytt sch...

Av jessica brandt - 20 januari 2012 13:36

Har näthandel just nu ska jobba i grupp med erica :D tjingtjong vi har vikarie o han mobbar mitt efternamn kul... Anyway nu ska vi jobba hejjs!              ...

Presentation


emmaandjessicaitstheshiet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards